| De tuin vandaag |
| Gepost
door : Ria
met ip: 143.176.97*
Op: 02/07/2013 18:07 |
Ff het forum opfleuren <br /><br /> Een onbedoelde combi van rode roos (dat had een witte moeten zijn) en Ridderspoor.<br /> <br /> <br /><br /> <br /><br /> Een stenen duifje in het groen.<br /> <br /> <br /><br /> Vrouwenmantel met Duizendschoon.<br /> <br /> <br /><br /> Clematis<br /> <br /> <br /><br /> En Bolke tussen het groen <br /><br />
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
Ria met ip: 143.176.97* Op: 14/07/2013 14:37 |
|
| Zwarte Stokroos<br /> <br /> <br /><br /> Hij is wel een beetje hoog geworden <br /><br /> <br /><br /> De waterlelies blijven ook maar doorgaan<br /> <br /> <br /><br /> Momenteel bloeit de Monnikskap in mijn achtertuin<br /> <br /> <br /><br /> evenals de Veronica<br /> <br /> <br /><br /> |
|
| Gepost door:
Ria met ip: 143.176.97* Op: 14/07/2013 14:42 |
|
Hier samen met Vrouwenmantel![]() De Clematis blijft ook maar gaan ![]() Het Klavertje Vier die ik vorig jaar van Mandy gekregen heb is ook weer opgekomen ![]()
|
|
| Gepost door:
Ria met ip: 143.176.97* Op: 14/07/2013 16:02 |
|
Mijn tuin heeft twee tuinkamers. In de dichtst bij het huis gesitueerde staat de schuur![]() Tussen het huis en de schuur mijn lounchehoek waar het overdekt door een grote muurparasol goed toeven is ![]()
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |